Drobečková navigace

Úvod > Vzdělávání > Blog

Blog


Jak na on-line marketing v době koronaviru

on-line marketing_koronavirus

Prakticky každé podnikatelské prostředí zasáhla současná koronavirová krize. Jak se rychle adaptovat, než se koronavirus přežene, kde rozpočty přiškrtit a kam naopak investovat? S tím vám poradíme v tomto článku.

Více

Autor: Michal Štochl Publikováno 31. 3. 2020 10:14

Mobile-first indexing – hodnocení dle mobilní verze webu

mobile-first indexing

Mobile-first indexing je způsob indexace webů využívaným Googlem od května 2019, kdy vyhledávač hodnotí stránky podle jejich mobilní verze.

Více

Autor: Michal Štochl Publikováno 9. 10. 2019 14:35

Legislativa: Přístupnost webových stránek obcí a škol

přístupnost webu

V České republice byla 28. března 2019 přijata úprava zákona o přístupnosti internetových stránek a mobilních aplikací ve veřejném sektoru. Pravidla přístupnosti musí splňovat nově vznikající weby od 23. září 2019 a pro weby spuštěné před datem účinnosti zákona jsou pravidla závazná od 23.

Více

Autor: Petr Friml Publikováno 20. 9. 2019 9:14

Responzivní webdesign

responzivní design

Responzivní webdesign je způsob stylování HTML dokumentu (webové stránky), které zajišťuje bezproblémové zobrazení obsahu pro všechny druhy zařízení.

Více

Autor: Eduard Beneš Publikováno 12. 3. 2019 13:38

Základy SEO: Popisek stránky

seo

Popisek stránky je část kódu, který se vkládá do hlavičky html dokumentu. Je důležitý především kvůli zobrazení ve výsledcích vyhledávání. Ty se skládají z několika částí a jednou z nich je šedý popisný text stránky, který se nejčastěji přejímá právě z popisku stránky.

Více

Autor: Michal Štochl Publikováno 26. 2. 2019 12:35

Základy SEO: Titulek stránky

seo

Když tvoříte webovou stránku, měli byste se kromě hlavního obsahu zaměřit i na vybrané technické prvky. Ty mají výrazný vliv na úspěšnost webu ve vyhledávačích. Jedním z nejdůležitějších je titulek stránky - html tag <title>.

Více

Autor: Michal Štochl Publikováno 11. 2. 2019 13:07