Drobečková navigace

Úvod > Vzdělávání > Blog

Blog


Proč aktivovat dvoufázové ověření pro Google účet?

Setkali jste se již s výzvou od Google, který vás vyzývá k aktivaci dvoufázového ověření, ale vy si nejste jisti, o co se jedná a jak s touto výzvou naložit? V následujícím článku se o tomto typu zabezpečení dozvíte více.

Více

Publikováno 19. 5. 2023 12:48

Jak nastavit PPC kampaně

PPC kampaně jsou velice účinným nástrojem, jak oslovit nové zákazníky nebo jak zvýšit prodej. Jedná se o online reklamní kampaň, v níž si platíte podle typu kampaně pouze za zvolenou akci.

Více

Publikováno 16. 5. 2023 16:48

Nová pravidla pro e-shopy v roce 2023

Od 6. ledna 2023 platí nová směrnice pro e-shopy. Víte, jaká pravidla musíte jako správci e-shopu dodržovat, abyste se vyhnuli nedorozuměním s klientem a pokutám? Pojďme si je v krátkosti představit.

Více

Publikováno 2. 5. 2023 14:41

Podporujeme léčbu lidí s roztroušenou sklerózou v projektu UNIE ROSKA

UNIE ROSKA pomáhá pacientům s roztroušenou sklerózou a jejich blízkým. Jejich posláním je jejich podpora, zapojení do běžného života a přinášení odpovědí na otázky, které hledají.

Více

Publikováno 27. 4. 2023 17:22

Co jsou to PR články?

PR články

PR články jsou dnes již téměř nedílnou součástí marketingu. Jsou velice důležitým nástrojem budování vztahu s veřejností. Hlavním cílem PR článků je zejména propagace konkrétního produktu, služby, značky nebo celé firmy. Velice často jsou psány ve prospěch celé společnosti, jejíž produkt nebo služba je skrze článek představována.

Více

Publikováno 26. 4. 2023 14:16

Proč (musíte) přejít na nové GA4?

Google Analytics

Jaké změny v měření a vyhodnocování dat vás v roce 2023 čekají? Jaký to bude mít dopad na vaše data a jak se na změnu co možná nejlépe připravit? To se dozvíte v následujícím článku, ve kterém se budeme věnovat Google Analytics 4

Více

Publikováno 29. 3. 2023 19:54

Jak jsme pomohli VODNÍ ZDROJE, a.s. naplnit celou výrobní kapacitu - případová studie

Zisk poptávek a maximální soustředění na okamžité výsledky, nejen o tom je tato případová studie. Chcete také využít maximum potenciálu z marketingových kampaní? Zjistěte více...

Více

Publikováno 14. 3. 2023 10:31

Jak v online světě získat nové zákazníky (firemní katalogy)

Každý, kdo v online prostředí prezentuje svůj produkt či službu, chce být vidět. V dnešní době existuje opravdu velké množství nástrojů, jak se zviditelnit a dostat se tak do povědomí širokému publiku. Jedním z těchto nástrojů jsou i firemní katalogy.

Více

Autor: Jakub Jonáš, Marketing a PR Publikováno 15. 8. 2022 10:37

Jak se dostat na přední příčky ve vyhledávačích

Být na první pozici ve vyhledávačích je cílem každého podnikatele, resp. každé webové stránky. Přední příčky totiž zaručují větší viditelnost, vyšší návštěvnost a v neposlední řadě i větší konverze. Dostat se na přední příčky ovšem není tak úplně snadné.

Více

Autor: Jakub Jonáš, Marketing a PR Publikováno 15. 8. 2022 10:37

Podporujeme Ukrajinu

Podporujeme Ukrajinu

Jasně se vymezujeme vůči ruské invazi na Ukrajinu a snažíme se pomoci našim zákazníkům s řešením aktuální situace na jejich webových stránkách.

Více

Autor: Petr Friml Publikováno 29. 3. 2022 16:25