Drobečková navigace

Úvod > Online marketing > Webová analytika > Nastavení Google Analytics 4

Nastavení Google Analytics 4

Máte správně nastavenou analytiku?

Google představil novou verzi analytického nástroje, která zcela mění pohled na webovou analytiku.

Od 1. července 2023 starší verze Universal Analytics přestane sbírat data a kompletně ji nahradí vylepšená verze Google Analytics 4. Jestliže měření přes GA4 brzy nenastavíte, za pár měsíců neuvidíte v analytice žádná data.

Webinář.png

Proč řešit nastavení Google Analytics 4, když už jedny Google Analytics na svém webu mám?

K 30. 6. 2023 končí podpora stávající verze Google Analytics Universal a plně ji nahrazuje verze nová Google Analytics 4 (GA4). Data v Google Analytics Universal zůstanou ještě přibližně rok dostupná pouze pro čtení a export. Pokud tedy nepřejdete od 1. 7. 2023 na novou verzi, přestanou se do GA zapisovat data z vašeho webu nebo e-shopu.

 

Šipka

Výhody nastavení Google Analytics 4

    1. Starší verze Google Analytics přestane sbírat data.Hlavním důvodem pro přechod zůstává fakt, že od 1. července 2023 starší verze Google Universal Analytics nebude nadále fungovat pro sběr dat z vašeho webu.
    2. Teď nebo nikdyDoporučujeme pro implementaci přístup “teď nebo nikdy”, a to hlavně proto, že díky nastavení Google Analytics 4 (GA4) budete mít delší srovnání dvou systémů.
    3. Machine learningGoogle Analytics 4 (GA4) nabízí různé podoby Machine Learningu a prediktivní analytiky, díky tomu se vám budou objevovat metriky vycházející z vašich dat.
    4. Rychlejší reportingReporting je mnohem rychlejší a přehlednější díky novým nástrojům pro tvorbu přizpůsobitelných přehledů.

Nemusíte vůbec nic řešit, analytika bude do pár dní šlapat, jak má

Přejděte na GA4 a získejte výhody nového měření

Ceník nastavení Google Analytics 4

Web

Základní nastavení

2 900 Kč
  • Vytvoření účtu GA4
  • Vytvoření datového streamu
  • Nastavení retence dat
  • Lokalizace účtu (časové pásmo, měna)
  • Měření základních událostí na webu
  • Nastavení uživatelských práv k účtu
  • Úprava časového limitu návštěvy
  • Založení a nastavení Google Tag Manager

E-shop

Základní nastavení

3 500 Kč
    • Vytvoření účtu GA4
    • Vytvoření datového streamu
    • Nastavení retence dat
    • Lokalizace účtu (časové pásmo, měna)
    • Měření základních událostí e-shopu
    • Nastavení uživatelských práv k účtu
    • Úprava časového limitu návštěvy
    • Založení a nastavení Google Tag Manager
Zobrazit více variant

Díky správnému nastavení máte přehled například o datech:

  1. Kolik lidí, z jaké lokality, za použití kterého zařízení navštívilo váš web
  2. Co návštěvníci na vašem webu dělají
  3. Jaké stránky navštěvují nejčastěji a kolik času na nich stráví
  1. Kolik lidí odpovědělo skrze kontaktní formulář
  2. U e-shopu máte k dispozici rozšířená data o nákupu, jednotlivých položkách nebo nedokončených objednávkách
  3. A mnoho dalšího...

Jednoduše, jestli neměříte, sami se okrádáte o konkurenční výhoduVěřte, že vaši konkurenti pravděpodobně data měří a vyhodnocují. Vzhledem k technické náročnosti změn v GA4 vás nebudeme zahlcovat detailním popisem změn ve fungování GA4. Jestli vás to přece jen zajímá, domluvte si s námi individuální konzultaci a my vás změnami provedeme.

 

Šipka

Informace o odesílateli
Zpráva
Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů