Drobečková navigace

Úvod > Online marketing > Analýza marketingového potenciálu

Analýza marketingového potenciálu

Hledáte způsob, jak oslovit nové zákazníky?
Máte pocit, že toho děláte dostatek, ale web nefunguje?

Pak zkuste naší analýzu potenciálu, která vám může dát odpovědi
na vaše otázky. Může to být způsob, jak rozhýbat váš online marketing.
Otevřete si nové možnosti k dalšímu rozvoji firmy.
Zjistíme, kde se skrývá největší potenciál pro váš růst.

S čím Vám může analýza pomoci?

S čím vám může analýza pomoci?

  1. Pochopit, jaký typ návštěvníků na Web chodí, abyste věděli, jak je lépe zaujmout.
  2. Vyhodnocení aktuálně nejsilnějších zdrojů návštěvnosti webu, abyste věděli kam se vyplatí investovat peníze.
  3. Odhalení případných technických nebo marketingových chyb (nejen) na webu, abyste využili maximální potenciál webu.
  4. Ukázka stávajícího stavu a úrovně propagace firmy na webu, sociálních sítích a dalších online kanálech, aby byla vaše firemní propagace opravdu efektivní.
  5. Porovnání projektu s konkurencí a ukázka možností, jak nad ní získat náskok.
S čím vám může analýza pomoci?

4 000

realizovaných webů

22

let na trhu

60+

specialistů k dispozici

Pro koho je analýza vhodná?

  • Pokud máte web už delší dobu, ale nic Vám nepřinesl a hledáte důvody proč.
  • Pokud vám nefunguje marketing, sebepropagace a chcete změnu.
  • Pokud hledáte další důvody, jak oslovit nové potenciální zákazníky.
  • Pokud hledáte způsob jak se zákazníky, veřejností lépe komunikovat.
  • Pokud jste střední nebo vysoká škola a chcete přilákat více studentů.
  • Pokud potřebujete nový web, ale chcete ho udělat pořádně.
  • Pokud hledáte obecně způsoby, jak uspět na internetu. A nevíte, kde začít.

Audit zahájíme kroky, kterými:

  1. Poznáme vaši firmu, produkty a služby. Zjistíme vaši představu, očekávání, cíle a obavy.
  2. Pokud sbíráte data přes služby typu Google Analytics nebo používáte placené reklamy (Google Ads, Sklik, Facebook), dokážeme vám v datech ukázat, zda je používáte správně a jestli máte správně vyhodnocená výstupní data.
  3. Podíváme se na váš web, sociální sítě a další zdroje propagace a poukážeme na místa pro zlepšení.
  4. Zmapujeme vaši konkurenci a ukážeme vám potenciál růstu pro vaši firmu, který vám nad ní získá výhodu.

Audit zpracovává několik odborných specialistů (na SEO, PPC, UX, sociální sítě a webovou analytiku). Ve výsledku nepůjde o pohled jednoho člověka, ale hned několika, pro lepší relevanci výsledku.

Šipka

Jaký je výstup?

Výstupem je graficky povedená prezentace a najdete v ní shrnuté výstupy jednotlivých specialistů. Srozumitelně uvidíte, co jsme zjistili a vysvětlíme vám, jak s tím naložit. Následně tuto prezentaci s vámi projdeme, zjistíme zda vám dává smysl, odpovíme na otázky a navrhneme další postup.

Nezávazná konzultace dalšího postupu

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů