Drobečková navigace

Úvod > Blog

Blog


Novější 1

Jak probíhá aukce PPC reklam

Chcete být na prvních příčkách ve vyhledávání? Investujte do PPC reklam. Ukážeme vám, jak fungují a na co si dát pozor.



Změny v modifikátoru volné shody

Možná jste již v Google Ads zaznamenali avizované změny u modifikátoru volné shody. Část změn proběhla již v únoru a od července nebudou v Ads dostupná slova s modifikátorem volné shody. Čeho přesně se změny týkají?



Jak v B2B efektivně pracovat s došlou poptávkou?

Když v ANTEE zajišťujeme pro našeho partnera leadgen (získávání kontaktů na potenciální klienty, kteří mají o partnerovy služby zájem), zajímá nás z pohledu businessu vždy jedna stěžejní věc. Jak je nakládáno s leadem? Jak se řeší došlá poptávka v menších a středních firmách? Nalijme si čistého vína, většina leadů končí v e-mailu a odtud jsou leady i dále obsluhovány. Je to efektivní? Jaké jsou možnosti dnešní doby?



Page Experience – nový algoritmus od Google

Ve světě internetových vyhledávačů se v posledních měsících čím dál více skloňuje jedno téma – nový Google algoritmus s názvem Page Experience. Proč se algoritmus týká také vašeho webu a proč se na něj připravit?



Mění se struktura povinně zveřejňovaných informací na webu

Zákonodárci rozhodli o novém znění vyhlášky č. 515/2020 Sb. o struktuře informací zveřejňovaných o povinném subjektu a o osnově popisů úkonů vykonávajících v rámci agendy. Vyhláška platí s účinností od 26. 12. 2020. Co se změnilo a jak se vás změna týká, se dozvíte v následujícím článku.



Školní web: nejčastější chyby a jak z nich ven

V poslední době je přehlednost a funkčnost školních webů důležitější, než kdy dřív. Školy komunikují s žáky i s rodiči převážně online, protože přímý kontakt je velice omezený. Ale i bez této výjimečné situace důležitost školních webových prezentací neustále roste. Proto nastala vhodná doba udělat si na školním webu pořádek, aby byl připravený na to, až se žáci vrátí zpátky do lavic.



Rok 2020 v ANTEE

Letopočet 2020 bude pro nás všechny symbolizovat rok, který byl náročný. Leccos nás ale naučil. V ANTEE jsme se k výzvám postavili čelem. A protože koncem roku je vždy prostor na bilancování, sepsali jsme, co se nám podařilo, abychom měli motivaci v pozitivních změnách pokračovat i příští rok.



Jak na on-line marketing v době koronaviru

Prakticky každé podnikatelské prostředí zasáhla současná koronavirová krize. Jak se rychle adaptovat, než se koronavirus přežene, kde rozpočty přiškrtit a kam naopak investovat? S tím vám poradíme v tomto článku.



Mobile-first indexing – Google weby hodnotí dle jejich mobilní verze

Mobile-first indexing je způsob indexace internetových stránek, kdy si vyhledávač stahuje a interpretuje stránky prostřednictvím prohlížeče, který simuluje uživatele na mobilním telefonu. Vyhledávač Google používá mobile-first indexaci od května 2019 u všech webových stránek.



Nová legislativa: přístupnost webových stránek obcí a škol

V České republice byla 28. března 2019 přijata úprava zákona o přístupnosti internetových stránek a mobilních aplikací ve veřejném sektoru. Pravidla přístupnosti musí splňovat nově vznikající weby od 23. září 2019 a pro weby spuštěné před datem účinnosti zákona jsou pravidla závazná od 23.



Novější 1