Drobečková navigace

Úvod > Vzdělávání > Blog

Blog


Klávesové zkratky

Používáte klávesové zkratky? Nejen, že vám práci usnadní, ale také ji značně urychlí. Přinášíme ty nejpoužívanější z nich. Čtěte více.

Více

Publikováno 14. 8. 2023 16:25

Landing page

Co je to landing page, jaké informace na ni mít a jak ji vyhodnotit? To vše a mnohem více se dočtete v našem blogovém článku.

Více

Publikováno 31. 7. 2023 14:27

Digitální úřední desky

Elektronické úřední desky pro vaši obec, město, městys či úřad. Zveřejňujte informace, které občané hledají a buďte s nimi stále v kontaktu. Vyhlášky, pozvánky na akce či mapy. To a mnohem více přináší digitální úřední desky.

Více

Publikováno 17. 7. 2023 13:26

Jaké jsou nové možnosti rozšíření reklam Google Ads?

Google Ads

Zvyšte úspěšnost svých kampaní prostřednictvím rozšíření reklam v Google Ads. Poradíme vám, jak na to.

Více

Publikováno 10. 7. 2023 14:10

Trendy v e-commerce 2023

Přinášíme ty nejpřínosnější trendy v e-commerce pro rok 2023, které vám zaručí zvyšování prodeje a spokojené zákazníky.

Více

Publikováno 8. 7. 2023 1:44

Meta: povinnost uvádět příjemce a plátce reklamy

Meta - úvodní obrázek

Od 10. července 2023 je v rámci Mety povinnost uvádět příjemce a plátce reklamy cílící na Evropskou unii. Jak na to? Přečtěte si náš článek.

Více

Publikováno 30. 6. 2023 12:31

Novinky ze Sklik Expert fóra 2023

Seznam, Sklik

Sklik Expert fórum 2023. To podstatné z konference. Novinky Sklik pro ještě lepší správu kampaní od Seznamu.

Více

Publikováno 20. 6. 2023 10:11

SEM: Marketingový nástroj pro růst vašeho byznysu

SEM (Search Engine Marketing)

SEM (Search Engine Marketing). Zvyšte svůj byznys. Co je to SEM? Co díky SEM získáte? Proč věnovat SEM pozornost? Jak SEM funguje? Víme jak na to.

Více

Publikováno 15. 6. 2023 17:48

Ověření inzerenta v účtu Google Ads

Ověření inzerenta v účtu Google Ads

Ověření inzerenta. Proč na výzvu reagovat? Jaké výhody to s sebou přináší? Jak ověření inzerenta provést? Na to vše vám nabízíme odpovědi.

Více

Publikováno 8. 6. 2023 12:49

Efektivní produkce obsahu a AI

V digitálním světě je produkce obsahu nezbytným prvkem úspěšného marketingu. Jak obsah vytvořit tak, aby byl efektivní a oslovil cílovou skupinu co nejlépe? V tomto článku se podíváme na několik klíčových informací, strategie, plánování, ale i na to, jak si usnadnit práci pomocí umělé inteligence.

Více

Publikováno 2. 6. 2023 12:52