Na počátku června proběhla v Praze konference týkající se novinek v Seznam Sklik. Jak víte, Sklik je jednou z platforem, které si zákazníci volí pro umístění svých PPC kampaní. Je tedy zřejmé, že jsme museli být u toho! Přinášíme vám nyní krátký přehled toho nejzajímavějšího, co během konference zaznělo.
Program byl velice nabitý a opravdu obohacující, kromě již zmíněných novinek v systému Sklik byla pozornost věnována také trendům v online marketingu a mnohým technologickým výzvám.
Seznam nedávno nasadil nové úpravy, které mají za cíl poskytnout uživatelům ty nejlepší výsledky vyhledávání. Při těchto úpravách vychází ze záměru uživatelů, tedy z toho, co uživatel při vyhledávání očekává za odpovědi. Zjištění záměru je stěžejní pro zobrazení nejrelevantnějších výsledků a uspokojení potřeb uživatele. Výsledkem nasazení novinek je vznik těch nejlepších stránek s odpověďmi (SERP - Search Engine Result Page). Jak vytvořit dokonalé SERP se můžeme podívat v článku Recept na SERP.
Další vylepšením vyhledávání je použití neuronové sítě, neboli systém small-e-czech. Jedná se o síť, které dokáže řešit úlohy v českém jazyce. Je zjištěno, že díky systému Small-e-czech se podařilo zlepšit výsledky vyhledávání o 4%. Jak Sma-ll-e-czech funguje a další podrobnosti se dočtete v článku s názvem Seznam.cz zveřejňuje neuronovou síť.
Je zřejmé, že praktické příklady vždy zaujmou nejvíce. Proto v rámci konference zazněly také 2 případové studie.
Jak si vybudovat brand a upevnit místo na trhu bylo ukázáno na příkladu firmy Golden Gate (prodej a investice drahých kovů). Bylo poukázáno na to, jak je nesmírně důležité správné načasování a také vyhodnocování kampaní.
Tato případová studie firmy Pickerly (marketingová agentura) ukázala, jak z pozice marketingových specialistů poznat, zdali se investice do reklamy vyplatila či nikoli.
Přímo během Sklik Expert fóra byla spuštěna nejžhavější novinka Seznamu. Jedná se o nové sklikové cílení Lookalike směřující na publikum, které se chová podobně jako návštěvníci vašich stránek. Toto cílení je důležité zejména v dnešní době, kdy se všichni chystáme na budoucí období bez cookies. Více o Lookalike se dozvíte v tomto článku.
Na závěr celé konference byly představeny SKLIK novinky, které budou v brzké době spuštěny. Za všechny uveďme ty nejzajímavější:
Jak je vidět, Seznam.cz chce svým uživatelům poskytnout opravdu ty nejrelevantnější výsledky vyhledávání a dělá pro to maximum. My v ANTEE novinky nejen od Seznam SKLIK neustále sledujeme a poskytujeme tak svým zákazníkům ten nejlepší přehled pro jejich marketing. Chcete-li se dozvědět více, kontaktujte některého z našich odborných konzultantů.
Realizujeme rozsáhlé i základní webové projekty a prezentace. Našim klientům pomáháme na internetu VYDĚLÁVAT.