Drobečková navigace

Úvod > Vzdělávání > Blog > Ověření inzerenta v účtu Google Ads

Ověření inzerenta v účtu Google Ads



securityObjevili jste ve své emailové schránce nebo přímo ve svém účtu v Google Ads výzvu k ověření inzerenta a nejste si jisti, jak s touto výzvou naložit? Ukážeme vám, jak na to.

Proč Google ověření inzerenta vyžaduje?

Nejprve se ale podívejme na to, proč po vás Google toto ověření žádá. Důvodem je to, že Google chce umožnit svým uživatelům zjistit pravdivé informace o inzerentech, tedy o těch, kteří stojí za reklamami, jež na všechny uživatele Googlu číhají na každém kroku. A k tomu právě Google potřebuje ověření vaší identity, aby si byl jistý, že za reklamou stojíte opravdu vy, a uživatelé tedy získávali důvěryhodné informace.

Musíte na výzvu k ověření inzerenta reagovat?

Ověření inzerenta v účtu Google Ads

Ano. Může se vám zdát zpočátku nejspíš zvláštní, že po vás Google chce znovu osobní údaje, když už o vás ví vlastně téměř vše. Ale vězte, že toto ověření inzerenta je pro uživatele Google velice přínosné. Díky němu dochází k jejich ochraně. Google tímto ověřováním předchází podvodným reklamám, kterých je bohužel v online světě mnoho.

Na ověření máte od doby, kdy vám Google zaslal email, 30 dnů. Pokud do této doby ověření inzerenta ve svém účtu nezadáte, Google vám pozastaví veškeré vaše reklamy, což rozhodně není nic příjemného pro váš marketing. Vzpomeňte si, kolik úsilí jste vynaložili na správné nastavení svých PPC kampaní, o které byste ignorováním této výzvy přišli.

Jak poznat, že máte ověřit svou identitu?

Depositphotos_195411140_XL.jpgExistuje několik možností, jak poznat, že po vás Google vyžaduje ověření inzerenta. Nejčastěji to poznáte tak, že vám Google zašle email s výzvou k ověření inzerenta. Tutéž výzvu naleznete také po přihlášení do vašeho účtu v Google Ads. V takovém případě se vám v horní části obrazovky objeví žlutý rámeček s výzvou k zadání ověření inzerenta. 

Ověření nelze uskutečnit dříve, než vás k tomu Google vyzve.

Jak ověření inzerenta provést?

Ověření inzerenta vám zabere několik málo minut. Stačí vyplnit jednoduchý formulář a nahrát potřebnou dokumentaci (stačí si vybrat pouze jeden z uvedených dokumentů).

 

Pro právnické osoby:

  1. osvědčení o založení nebo registraci vaší společnosti
  2. výpis z obchodního rejstříku
  1. osvědčení o registraci k DPH
  2. certifikát DUNS

Nejčastěji nahrávaným dokumentem je výpis z obchodního rejstříku. Ten získáte z pohodlí od svého počítače v aplikaci ARES.

 

Pro fyzické osoby:

  1. pas
  2. občanský průkaz
  1. řidičský průkaz
  2. povolení k pobytu

Ověření inzerenta.jpgJe pochopitelné, že nahrávání kopie osobního dokladu na internet se může mnohým jevit jako něco zcela nepřípustného. Nemějte ovšem obavy. S přehledem můžete nahrát svůj osobní doklad se zakrytým ID. Poskytnete tak Google vlastně pouze ty informace, které o vás už ví. Nezapomeňte ovšem nahrát obě strany osobního dokladu. 

V případě více jednatelů firmy lze ověřit identitu pouze prostřednictvím jednoho z nich. 

Po vyplnění celého formuláře bude probíhat ověření vaší identity ze strany Google. To může trvat i několik dní. Poté vám přijde email s informacemi o úspěšném ověření. V opačném případě vás Google vyzve k doplnění chybějících nebo chybných údajů. 

Více informací o průběhu ověření inzerenta naleznete na stránkách podpory Google. 

Pojďme společně tvořit online svět důvěryhodnějším.

Prostřednictvím ověření inzerenta uvidí vaši potenciální zákazníci, že jste skutečným inzerentem, který jim nabízí své produkty, či služby. Dejte jim jasný signál, že vaše reklama je legitimní a neobsahuje žádné klamavé informace. Máte tak šanci si se svými zákazníky vytvořit dobrý vztah založený na důvěře

Nevíte-li si s ověřením inzerenta rady, obraťte se na nás. Náš tým konzultantů je připraven vám kdykoliv pomoci a zodpovědět jakékoliv vaše otázky.