Drobečková navigace

Úvod > Vzdělávání > Blog

Blog


Objevte kouzlo nové e-shopové platformy

Přejete si zcela nový e-shop na míru či aktualizovat váš starý? Představujeme vám novou platformu. Zjistěte více informací.

Více

Publikováno 24. 5. 2023 12:45

Proč aktivovat dvoufázové ověření pro Google účet?

Setkali jste se již s výzvou od Google, který vás vyzývá k aktivaci dvoufázového ověření, ale vy si nejste jisti, o co se jedná a jak s touto výzvou naložit? V následujícím článku se o tomto typu zabezpečení dozvíte více.

Více

Publikováno 19. 5. 2023 12:48

Jak nastavit PPC kampaně

PPC kampaně jsou velice účinným nástrojem, jak oslovit nové zákazníky nebo jak zvýšit prodej. Jedná se o online reklamní kampaň, v níž si platíte podle typu kampaně pouze za zvolenou akci.

Více

Publikováno 16. 5. 2023 16:48

Nová pravidla pro e-shopy v roce 2023

Od 6. ledna 2023 platí nová směrnice pro e-shopy. Víte, jaká pravidla musíte jako správci e-shopu dodržovat, abyste se vyhnuli nedorozuměním s klientem a pokutám? Pojďme si je v krátkosti představit.

Více

Publikováno 2. 5. 2023 14:41

Co jsou to PR články?

PR články

PR články jsou dnes již téměř nedílnou součástí marketingu. Jsou velice důležitým nástrojem budování vztahu s veřejností. Hlavním cílem PR článků je zejména propagace konkrétního produktu, služby, značky nebo celé firmy. Velice často jsou psány ve prospěch celé společnosti, jejíž produkt nebo služba je skrze článek představována.

Více

Publikováno 26. 4. 2023 14:16

Jak v online světě získat nové zákazníky (firemní katalogy)

Každý, kdo v online prostředí prezentuje svůj produkt či službu, chce být vidět. V dnešní době existuje opravdu velké množství nástrojů, jak se zviditelnit a dostat se tak do povědomí širokému publiku. Jedním z těchto nástrojů jsou i firemní katalogy.

Více

Autor: Jakub Jonáš, Marketing a PR Publikováno 15. 8. 2022 10:37

Jak se dostat na přední příčky ve vyhledávačích

Být na první pozici ve vyhledávačích je cílem každého podnikatele, resp. každé webové stránky. Přední příčky totiž zaručují větší viditelnost, vyšší návštěvnost a v neposlední řadě i větší konverze. Dostat se na přední příčky ovšem není tak úplně snadné.

Více

Autor: Jakub Jonáš, Marketing a PR Publikováno 15. 8. 2022 10:37