Přemýšleli jste někdy, jak Google či Seznam řadí výsledky svého vyhledávání a proč upřednostňuje některé stránky před jinými? Je konkurence ve vyhledávačích nad vámi? Optimalizujte svůj web a ovládněte přední pozice ve vyhledávačích.
Specialisté SEO se zabývají především tvorbou a úpravou webů tak, aby byly přívětivé pro uživatele a zároveň úspěšné ve vyhledávačích. Moderní SEO v sobě zahrnuje celou řadu aktivit od tvorby kvalitních textů (copywriting), přes budování zpětných odkazů (linkbuilding) až po testování uživatelské přívětivosti (UX). To vše s cílem poskytnout uživateli co možná nejkvalitnější odpověď, ať už hledá informace o jaderné energii či si chce jen koupit nový kabát.
Pryč jsou doby, kdy stačilo nakoupit tisíce odkazů a sledovat, jak web ve vyhledávání stoupá vzhůru. Dnes musíte vše podřídit tomu nejdůležitějšímu – vašemu návštěvníkovi.
Každý vyhledávač má své unikátní (a zpravidla tajné) algoritmy pro hodnocení stránek. Tyto algoritmy pracují s několika stovkami faktorů, pomocí kterých dokážou vyhodnotit
A protože být vidět ve vyhledávačích je pro majitele webu velmi lukrativní, vznikl obor SEO (Search Engine Optimization) či česky optimalizace pro vyhledávače. SEO se zaměřuje na obě složky – relevanci i popularitu stránek. Jde tedy o to, jak vylepšit výsledky webu v přirozeném vyhledávání.
Pokud vás zajímají placené výsledky ve vyhledávání, přečtěte si o PPC reklamách.
Úspěšná optimalizace pro vyhledávače probíhá na webu i mimo něj. Vždy nám jde o dlouhodobý efekt, a proto je potřeba se věnovat oběma složkám.
Jedná se o všechny prvky, které se nachází přímo na vašem webu. Patří sem správné otextování stránek včetně jejich titulků a popisků, struktura webu, interní prolinkování či grafika. Jde také o správné nastavení technických parametrů, meta tagů, atributů pro obrázky a videa a mnoho dalšího.
Obsah je pro SEO zkrátka faktor číslo jedna. Uživateli musíte odpovědět přesně na to, na co se při vyhledávání ptá, a i proto je nutné při tvorbě obsahu pracovat s vhodnými klíčovými slovy.
Zpětné odkazy, PR články, firemní zápisy do katalogů, publicita i brandové zmínky - to vše patří do off-page SEO.
Jde jednoduše o všechny faktory, které ovlivňují viditelnost webu na internetu. A právě popularita webu je jedním z hlavních signálů pro dobré hodnocení vyhledávači – čím více o vás píší důvěryhodné zdroje, tím jste pro vyhledávače důvěryhodnější i vy. Pokud máte kvalitní obsah, lidé na váš web rádi odkážou.
Základním kamenem optimalizace webu je analýza klíčových slov. Ta zkoumá, přes které výrazy lidé vaše produkty hledají. Klíčová slova jsou ale pouze startovní čarou. Jestli chcete svůj web postavit správně, je třeba se věnovat také informační architektuře, technickému řešení, správnému kódování a mnoho dalšímu. SEO analýza web podrobně rozebere a navrhne optimální řešení, aby ve vyhledávání uspěl.
Realizujeme rozsáhlé i základní webové projekty a prezentace. Našim klientům pomáháme na internetu VYDĚLÁVAT.