Jako majitelé e-shopů zajisté řešíte jejich úspěšnost. Ke zjištění skutečného stavu výkonnosti vašeho e-shopu slouží tzv. KPI, neboli klíčové ukazatele úspěchu. Zajímá-li vás, co vše se pod KPI skrývá a jak pro vás mohou být přínosné, čtěte dále.
KPI (Key Performance Indicator) jsou klíčové ukazatele výkonnosti. Jedná se o velice důležité metriky, díky nimž můžete měřit a hodnotit skutečnou výkonnost vašeho e-shopu.
Proč je důležité věnovat KPI pozornost?
Díky jednotlivým ukazatelům se dozvíte, jak na tom váš e-shop skutečně je. Objevíte jeho slabé stránky, s nimiž dál můžete pracovat. Na základě výsledků monitorování svého e-shopu pak snadněji optimalizujete jeho výkonnost a dosáhnete větších úspěchů.
Zvyšte návštěvnost svého e-shopu.
Jedná se o klíčový ukazatel úspěšnosti vašeho e-shopu. Kromě samotného měření počtu návštěvníků na vašem e-shopu touto metrikou měříme také chování návštěvníků. Sledujeme, jak dlouho setrvávají na vašem e-shopu, o které stránky mají zájem, z jakého odkazu na váš e-shop přišli, a také zda-li se jedná o opakovanou návštěvu vašeho e-shopu.
Díky měření počtu návštěvníků a sledování jejich chování můžeme v rámci následné optimalizace e-shopu upravovat např. obsah, aby byl pro návštěvníky zajímavější, upravovat můžeme také produktové stránky. Samozřejmě můžeme také mnohem lépe cílit jednotlivé reklamy.
Zvyšte své zisky na jedné objednávce.
Sledováním průměrné hodnoty objednávky ještě lépe pochopíte chování svých zákazníků. Zjistíte, jakou částku u vás utratí jeden zákazník za sledované období. Čím vyšší hodnotu vypočítáte, tím jsou nákupy na vašem e-shopu výnosnější.
Existuje mnoho způsobů, jak průměrnou hodnotu objednávky zvýšit. Základem je nabídnout zákazníkům lákavé nabídky, jako jsou akční sety, doprava zdarma, slevové akce apod.
Nový analytický nástroj od Google, tzv. GA4 vám umožňuje nastavit a především sledovat nejrůznější KPI, které jsou důležité pro dosažení těch největších úspěchů v marketingu.
Pomocí GA4:
Poradíme vám, jak správně vyhodnocovat jednotlivé KPI tak, abyste mohli efektivněji řídit své podnikání a dosáhli jste maximálních úspěchů. Naši specialisté pro vás identifikují ty nejvhodnější ukazatele výkonnosti a pomohou vám vytvořit strategii pro jejich sledování a následnou optimalizaci vašeho e-shopu. Kontaktujte nás ještě dnes a sjednejte si s námi schůzku. Společně přivedeme váš e-shop k těm největším úspěchům.
Pravidelně pro vás sledujeme novinky nejen ze světa online marketingu. Chcete být v obraze a o těchto novinkách dostávat informace do své emailové schránky?
Přihlaste se k odběru našeho newsletteru
Realizujeme rozsáhlé i základní webové projekty a prezentace. Našim klientům pomáháme na internetu VYDĚLÁVAT.