HOTLINE+420 606 230 000 Přihlášení do IPO
Drobečková navigace

Hlavní stránka > Služby > Tvorba a provoz webových stránek

Tvorba a provoz webových stránek

Města, obce a
mikroregiony

  • Města
  • Obce a městysy
  • Mikroregiony
  • více

Firmy a
podnikatelé

  • Firmy
  • Hotely a penziony
  • E-shopy
  • více

Instituce a
organizace

  • Školy a školky
  • Neziskové organizace
  • Občanská sdružení
  • více

Osobní
stránky

  • Fanouškovské stránky
  • Zájmy a koníčky
  • Výtvarníci, herci, fotografové
  • více

 

Hledám více informací

Jak probíhá zadání a výroba stránek?

  • Na první schůzce se domluví účel a cíle webu, jeho rozsah/struktura, obsah a grafická podoba. 
  • Dle dohodnutého rozsahu stránek připravíme objednávku vytvoření webových stránek.
  • Po odsouhlasení smlouvy je třeba poskytnout domluvené podklady pro grafiku (logo, fotografie,.. ) a my začneme pracovat na obsahu.
  • Po předání podkladů začne pracovat grafik na návrhu (jednom, či více - dle varianty stránek) v rámci domluvených detailů.
  • Současně probíhá také příprava struktury a obsahu stránek dle zadání.
  • Po odsouhlasení finální podoby je grafika zapracována do stránek.
  • Následuje předání stránek a podpis smlouvy na základě objednávky.
  • Posledním krokem je spuštění nových webových stránek a zaškolení v práci s redakčním systémem IPO.

Za jak dlouho budu mít nové stránky spuštěné?

Délka výroby samozřejmě záleží na rozsahu stránek, grafické propracovanosti a nedílně i na včasném poskytnutí grafických podkladů a textového obsahu z Vaší strany. Obecně jsme schopni web středního rozsahu s běžným grafickým návrhem připravit a spustit za 2-3 týdny.

Jak se řeší grafický návrh pro můj web?

Na první schůzce s odborným konzultantem sepíšete požadavky na grafický vzhled stránek. Je vhodné se předem porozhlédnout po internetu a najít si stránky, které se Vám líbí - barevně, uspořádáním, funkcemi, apod. Tím získáme dobrou inspiraci pro grafika. Nezapomeňte si prohlédnout i stránky Vaší konkurence. Hodit se budou také logo, fotografie a další podklady, které je potřeba předat grafikovi.

Jak si mohu sám/sama upravovat webové stránky?

Webové stránky od nás jsou postaveny na redakčním systému IPO, který již 12 let průběžně vyvíjíme. Jedná se o velmi přehledný a intuitivní systém, ve kterém se rychle zorientuje každý uživatel se základní znalostí práce v textovém editoru (jako např. MS Word či OO Writer). Naši odborní konzultanti jsou připraveni zaškolit Váš personál v práci s redakčním systémem IPO.
Pro pokročilé uživatele však systém IPO skýtá i mnoho nadstandardních možností úprav pomocí vlastních CSS stylů či uživatelských HTML.

Jak získat stránky na doméně www.mojedomena.cz?

Zašlete nám vybraný tvar doménového jména (např. "mojedomena.cz") na email ipo@antee.cz, nebo kontaktujte naši zákaznickou podporu telefonicky (+420 606 230 000). Pokud bude dané doménové jméno k dispozici, obratem Vám jej zaregistrujeme.
Dostupnost doménového jména lze kdykoliv ověřit na www.nic.cz.

Stránky už mám, ale nejsem s nimi spokojen(a). Co mám dělat?

Kontaktujte nás (ipo@antee.cz, +420 606 230 000) a stručně nám popište, proč se stávajícími stránkami nejste spokojeni.

Na první nezávazné schůzce s Vámi stávající stránky projdeme, ukážeme Vám zásadní (na první pohled viditelné) nedostatky a domluvíme se na provedení podrobnější analýzy.

Výstupem analýzy bude přehledná a srozumitelná zpráva se seznamem nedostatků a doporučení.

Z jejích závěrů Vám obvykle doporučíme některé z těchto řešení:

  • drobné úpravy obsahu (srozumitelnější texty, popisy Vašich produktů apod.),
  • úpravy grafického či logického uspořádání stránek,
  • kompletní předělání webu (jako nejzazší řešení).

Záleží pak jen na Vás, jak s naším doporučením naložíte a zda-li další úpravy svěříte nám nebo někomu jinému.

Mohu mít e-mail na vlastní doméně? A jak je to pak s provozem?

Samozřejmě, že můžete. A velmi to doporučujeme! Vždy budí mnohem lepší dojem mít na vizitce email např. info@vasefirma.cz, nežli poněkud neprofesionální vasefirma@seznam.cz.

Provozujeme vlastní emailový server, na kterém Vám zajistíme bezproblémový běh všech emailových schránek a na rozdíl od freemailových služeb typu seznam.cz, centrum.cz, apod. Vám zaručujeme 100% dostupnost a zálohování emailů, takže o své emaily rozhodně nepřijdete.

Jak je to s podporou? Pomůžete mi, když mi něco nebude fungovat? Kolik mě to bude stát?

V první řadě je nutno podotknout, že naše podpora je zcela zdarma po celou dobu, kdy jste naším zákazníkem. Vyškolení pracovníci zákaznické podpory jsou pro Vás k dispozici každý všední den od 8:00 do 17:00. Pokud tedy narazíte na jakýkoliv problém s editací stránek, zbloudilým emailem, nebo "ztracenou stránkou", neváhejte se na naši zákaznickou podporu obrátit, rádi Vám se vším pomůžeme.

Proč je dobré mít webové stránky, doménu a emaily u jednoho poskytovatele?

Všechny tyto služby spolu velice úzce souvisí a tím, že Vám je spravuje jedna společnost, si ušetříte administrativu a zbytečné starosti. Především se ale vyhnete nepříjemnostem a možnému krátkodobému výpadku stránek či emailů, které by jinak mohly nastat (často se to stává při změnách stránek, majitele domén, atp.).

S kompletní správou u nás se Vám prostě nikdy nestane, že by “pravá ruka nevěděla, co dělá ta levá.”

Mám doménu u jiného registrátora, je možné na ní zveřejnit webové stránky od ANTEE?

Samozřejmě, že to je možné. Jednodušší cestou je však převedení domény pod naší správu, což vyžaduje několik jednoduchých kroků. Pokud však nechcete, nebo z nějakého důvodu nemůžete doménu pod naší správu převést, je možné nastavit tzv. přesměrování.
V obou případech kontaktujte naší zákaznickou podporu (na emailu ipo@antee.cz, nebo telefonicky na +420 606 230 000), kde Vás vyškolený personál provede celým procesem převodu, či přesměrování domény.

Proč mám platit měsíční poplatky, co je v nich zahrnuto?

Měsíční poplatky v sobě zahrnují:

  • webhosting,
  • správu emailů a domény,
  • nonstop technický dohled nad webovými stránkami,
  • zákaznickou podporu v pracovních dnech,
  • zálohování dat (webových stránek i emailů) a automatické prodlužování domén,
  • vylepšování redakčního systému IPO - nehrozí Vám proto, že byste si po čase museli opět kupovat novou aktualizovanou verzi redakčního systému,
  • zabezpečený přístup k administraci stránek přes HTTPS,
  • možnost vytvoření dalších stránek zdarma pro nekomerční účely,
  • odborné semináře pro zákazníky zdarma

Zároveň garantujeme, že pokud by ze závažných důvodů došlo k výpadku služeb z naší strany, bude provoz plně obnoven do několika hodin.

 

Domluvte si s námi bezplatnou konzultaci: