Drobečková navigace

Úvod > Online marketing > SEO - optimalizace pro vyhledávače > SEO - optimalizace pro vyhledávače old

SEO - optimalizace pro vyhledávače old

Přemýšleli jste někdy, jak Google či Seznam řadí výsledky svého vyhledávání a proč upřednostňuje některé stránky před jinými? Je konkurence ve vyhledávačích nad vámi? Optimalizujte svůj web a ovládněte přední pozice ve vyhledávačích.

Přizpůsobení obsahu potřebám návštěvníka

Specialisté SEO se zabývají především tvorbou a úpravou webů tak, aby byly přívětivé pro uživatele a zároveň úspěšné ve vyhledávačích. Moderní SEO v sobě zahrnuje celou řadu aktivit od tvorby kvalitních textů (copywriting), přes budování zpětných odkazů (linkbuilding) až po testování uživatelské přívětivosti (UX). To vše s cílem poskytnout uživateli co možná nejkvalitnější odpověď, ať už hledá informace o jaderné energii či si chce jen koupit nový kabát.

Pryč jsou doby, kdy stačilo nakoupit tisíce odkazů a sledovat, jak web ve vyhledávání stoupá vzhůru. Dnes musíte vše podřídit tomu nejdůležitějšímu – vašemu návštěvníkovi.

DOMLUVIT SI KONZULTACI ZDARMA

Potřebujete více informací?

Co přesně je SEO

Každý vyhledávač má své unikátní (a zpravidla tajné) algoritmy pro hodnocení stránek. Tyto algoritmy pracují s několika stovkami faktorů, pomocí kterých dokážou vyhodnotit

  • relevanci: jak je obsah webu užitečný v porovnání s tím, co lidé zadávají do vyhledávání a
  • popularitu: jak je stránka v prostředí internetu důvěryhodná a důležitá.

A protože být vidět ve vyhledávačích je pro majitele webu velmi lukrativní, vznikl obor SEO (Search Engine Optimization) či česky optimalizace pro vyhledávače. SEO se zaměřuje na obě složky – relevanci i popularitu stránek. Jde tedy o to, jak vylepšit výsledky webu v přirozeném vyhledávání.

Pokud vás zajímají placené výsledky ve vyhledávání, přečtěte si o PPC reklamách.

Rozlišujeme dva typy SEO

Úspěšná optimalizace pro vyhledávače probíhá na webu i mimo něj. Vždy nám jde o dlouhodobý efekt, a proto je potřeba se věnovat oběma složkám.

SEO analýza

Základním kamenem optimalizace webu je analýza klíčových slov. Ta zkoumá, přes které výrazy lidé vaše produkty hledají. Klíčová slova jsou ale pouze startovní čarou. Jestli chcete svůj web postavit správně, je třeba se věnovat také informační architektuře, technickému řešení, správnému kódování a mnoho dalšímu. SEO analýza web podrobně rozebere a navrhne optimální řešení, aby ve vyhledávání uspěl.

Zjistit více o SEO analýze

Informace o odesílateli
Zpráva
Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů