Setkali jste se již s výzvou od Google, který vás vyzývá k aktivaci dvoufázového ověření, ale vy si nejste jisti, o co se jedná a jak s touto výzvou naložit? V následujícím článku se o tomto typu zabezpečení dozvíte více.
VíceSetkali jste se již s výzvou od Google, který vás vyzývá k aktivaci dvoufázového ověření, ale vy si nejste jisti, o co se jedná a jak s touto výzvou naložit? V následujícím článku se o tomto typu zabezpečení dozvíte více.
VícePPC kampaně jsou velice účinným nástrojem, jak oslovit nové zákazníky nebo jak zvýšit prodej. Jedná se o online reklamní kampaň, v níž si platíte podle typu kampaně pouze za zvolenou akci.
VíceOd 6. ledna 2023 platí nová směrnice pro e-shopy. Víte, jaká pravidla musíte jako správci e-shopu dodržovat, abyste se vyhnuli nedorozuměním s klientem a pokutám? Pojďme si je v krátkosti představit.
VícePR články jsou dnes již téměř nedílnou součástí marketingu. Jsou velice důležitým nástrojem budování vztahu s veřejností. Hlavním cílem PR článků je zejména propagace konkrétního produktu, služby, značky nebo celé firmy. Velice často jsou psány ve prospěch celé společnosti, jejíž produkt nebo služba je skrze článek představována.
VíceKaždý, kdo v online prostředí prezentuje svůj produkt či službu, chce být vidět. V dnešní době existuje opravdu velké množství nástrojů, jak se zviditelnit a dostat se tak do povědomí širokému publiku. Jedním z těchto nástrojů jsou i firemní katalogy.
VíceBýt na první pozici ve vyhledávačích je cílem každého podnikatele, resp. každé webové stránky. Přední příčky totiž zaručují větší viditelnost, vyšší návštěvnost a v neposlední řadě i větší konverze. Dostat se na přední příčky ovšem není tak úplně snadné.
VíceRealizujeme rozsáhlé i základní webové projekty a prezentace. Našim klientům pomáháme na internetu VYDĚLÁVAT.