Drobečková navigace

Úvod > Vzdělávání > Blog

Blog


SEM: Marketingový nástroj pro růst vašeho byznysu

SEM (Search Engine Marketing)

SEM (Search Engine Marketing). Zvyšte svůj byznys. Co je to SEM? Co díky SEM získáte? Proč věnovat SEM pozornost? Jak SEM funguje? Víme jak na to.

Více

Publikováno 15. 6. 2023 17:48

Ověření inzerenta v účtu Google Ads

Ověření inzerenta v účtu Google Ads

Ověření inzerenta. Proč na výzvu reagovat? Jaké výhody to s sebou přináší? Jak ověření inzerenta provést? Na to vše vám nabízíme odpovědi.

Více

Publikováno 8. 6. 2023 12:49

Efektivní produkce obsahu a AI

V digitálním světě je produkce obsahu nezbytným prvkem úspěšného marketingu. Jak obsah vytvořit tak, aby byl efektivní a oslovil cílovou skupinu co nejlépe? V tomto článku se podíváme na několik klíčových informací, strategie, plánování, ale i na to, jak si usnadnit práci pomocí umělé inteligence.

Více

Publikováno 2. 6. 2023 12:52

Objevte kouzlo nové e-shopové platformy

Přejete si zcela nový e-shop na míru či aktualizovat váš starý? Představujeme vám novou platformu. Zjistěte více informací.

Více

Publikováno 24. 5. 2023 12:45

Proč aktivovat dvoufázové ověření pro Google účet?

Setkali jste se již s výzvou od Google, který vás vyzývá k aktivaci dvoufázového ověření, ale vy si nejste jisti, o co se jedná a jak s touto výzvou naložit? V následujícím článku se o tomto typu zabezpečení dozvíte více.

Více

Publikováno 19. 5. 2023 12:48

Jak nastavit PPC kampaně

PPC kampaně jsou velice účinným nástrojem, jak oslovit nové zákazníky nebo jak zvýšit prodej. Jedná se o online reklamní kampaň, v níž si platíte podle typu kampaně pouze za zvolenou akci.

Více

Publikováno 16. 5. 2023 16:48

Nová pravidla pro e-shopy v roce 2023

Od 6. ledna 2023 platí nová směrnice pro e-shopy. Víte, jaká pravidla musíte jako správci e-shopu dodržovat, abyste se vyhnuli nedorozuměním s klientem a pokutám? Pojďme si je v krátkosti představit.

Více

Publikováno 2. 5. 2023 14:41

Co jsou to PR články?

PR články

PR články jsou dnes již téměř nedílnou součástí marketingu. Jsou velice důležitým nástrojem budování vztahu s veřejností. Hlavním cílem PR článků je zejména propagace konkrétního produktu, služby, značky nebo celé firmy. Velice často jsou psány ve prospěch celé společnosti, jejíž produkt nebo služba je skrze článek představována.

Více

Publikováno 26. 4. 2023 14:16

Proč (musíte) přejít na nové GA4?

Google Analytics

Jaké změny v měření a vyhodnocování dat vás v roce 2023 čekají? Jaký to bude mít dopad na vaše data a jak se na změnu co možná nejlépe připravit? To se dozvíte v následujícím článku, ve kterém se budeme věnovat Google Analytics 4

Více

Publikováno 29. 3. 2023 19:54

Jak probíhá aukce PPC reklam?

aukce

Chcete být na prvních příčkách ve vyhledávání? Investujte do PPC reklam. Ukážeme vám, jak fungují a na co si dát pozor.

Více

Autor: Jan Kučera Publikováno 8. 9. 2021 13:05