Setkali jste se již s výzvou od Google, který vás vyzývá k aktivaci dvoufázového ověření, ale vy si nejste jisti, o co se jedná a jak s touto výzvou naložit? V následujícím článku se o tomto typu zabezpečení dozvíte více.
VíceSetkali jste se již s výzvou od Google, který vás vyzývá k aktivaci dvoufázového ověření, ale vy si nejste jisti, o co se jedná a jak s touto výzvou naložit? V následujícím článku se o tomto typu zabezpečení dozvíte více.
VícePPC kampaně jsou velice účinným nástrojem, jak oslovit nové zákazníky nebo jak zvýšit prodej. Jedná se o online reklamní kampaň, v níž si platíte podle typu kampaně pouze za zvolenou akci.
VíceOd 6. ledna 2023 platí nová směrnice pro e-shopy. Víte, jaká pravidla musíte jako správci e-shopu dodržovat, abyste se vyhnuli nedorozuměním s klientem a pokutám? Pojďme si je v krátkosti představit.
VícePR články jsou dnes již téměř nedílnou součástí marketingu. Jsou velice důležitým nástrojem budování vztahu s veřejností. Hlavním cílem PR článků je zejména propagace konkrétního produktu, služby, značky nebo celé firmy. Velice často jsou psány ve prospěch celé společnosti, jejíž produkt nebo služba je skrze článek představována.
VíceJaké změny v měření a vyhodnocování dat vás v roce 2023 čekají? Jaký to bude mít dopad na vaše data a jak se na změnu co možná nejlépe připravit? To se dozvíte v následujícím článku, ve kterém se budeme věnovat Google Analytics 4
VíceChcete být na prvních příčkách ve vyhledávání? Investujte do PPC reklam. Ukážeme vám, jak fungují a na co si dát pozor.
VíceMožná jste již v Google Ads zaznamenali avizované změny u modifikátoru volné shody. Část změn proběhla již v únoru a od července nebudou v Ads dostupná slova s modifikátorem volné shody. Čeho přesně se změny týkají?
VíceVe světě internetových vyhledávačů se v posledních měsících čím dál více skloňuje jedno téma – nový Google algoritmus s názvem Page Experience. Proč se algoritmus týká také vašeho webu a proč se na něj připravit?
VícePrakticky každé podnikatelské prostředí zasáhla současná koronavirová krize. Jak se rychle adaptovat, než se koronavirus přežene, kde rozpočty přiškrtit a kam naopak investovat? S tím vám poradíme v tomto článku.
VíceMobile-first indexing je způsob indexace webů využívaným Googlem od května 2019, kdy vyhledávač hodnotí stránky podle jejich mobilní verze.
VíceRealizujeme rozsáhlé i základní webové projekty a prezentace. Našim klientům pomáháme na internetu VYDĚLÁVAT.